CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 1, 2011

iLLneSS

YOU...Yes you
I want to tell you i tak sihat :(



Saya demam. Tapi tak la demam teruk. Tapi satu badan rasa sakit :( Demam, batuk & selsema. Sakit tekak tak suka!!! sebab tak boleh makan makanan yang sedap-sedap (sakit-sakit pun ingat nak makan je). Selsema paling saya tak suka!!! hidung tersumbat so suara sengau. Cakap dgn org pun org tak paham. Dah la tu tak boleh nk bau perfume si dia. sob sob :'( Dah pergi clinic tapi tak baik lagi. That day doc bagi 3 jenis ubat sebab die kata demam tak teruk. Ubat batuk paling tak sedap skali. wekkkkssss.... thank god die tak bagi antibiotic sbb saya allergy dgn certain antibiotic. Dulu pernah skali kene & penyelesaianya kene pergi hospital check darah sbb satu bdn menggigil + sakit satu badan. SAKIT! Tak pernah masuk jumpa doc sorang2 tapi on that day kene masuk sorang2. TAKUT. Saya memang seorang yg penakut lagi2 kalau jumpa doc. Next time tak nak pergi clinic tu lagi sbb doc die tak best! org sibuk dgn pesakit nie die sibuk tgk cerita indon kat TV3. GGGggrrrrrrrr!!!!! 

*Hopefully cepat sembuh sbb saya nak ngedate..hehe ;)


No comments:

Post a Comment